Friday 2 March 2012

Suka Membandingkan!!!!!

Assalam Reader

cikgu kat sekolah2 aq suka sngt bandingkan kelas aku ngan kelas bawah.......katanya kelas bawah perangai lagi ok.....lagi elok.......semua cikgu kata gitu.......contoh ayat *kelas bawah x bising cam kelas awk ni......kelas awk ni bising ......kalah kelas last*<-----okey ni la salah satunya......bistu kalau rasa kelas bawah tuh lagi okey,elok perangai,bijak lagi n sebagainya.....g la layan kelas bawah tuh.....semua cikgu benci kelas aq......sebab aku dari darjah 1 hingga tingkatan 2 ni, aku asyik kelas ke-2 je.....x pernah ubah......jadi sepanjang aku duduk di kelas ke-2.......cikgu akan bandingkan kelas aq n kelas bawah....

mende yg x puas hati ngan kelas aku pon x tahu.......suka sangat sebut kelas aku terokk,bising n sebagainya......aku rasa kelas bawah lagi bising,lagi terokk....n cuma yg sesetengah je elok perangai.....yg lain out belaka,......cikgu ni x reti jaga perasaan org lain .....ikut cakap je.....bangga lalu kelas bawah kalau dengo cikgu kata gitu....

oklah semua.....bye

0 comments:

Post a Comment