Saturday 25 February 2012

Minggu Depan Peksa....

Assalam Reader

minggu depan dh peksa.....korang sama jugak ke......ke ada yg minggu lain or hari lain......oklah.....aku x start study lagi pon......lagi pon aku mana ade buku rujukan......buat ape beli buku rujukan ......buku text adew...jadi boleh je tengok buku text.......kalau aku ade sekali pon buku rujukan bukan nak baca......lagi malas ade la.......bagi aku yg dlm buku text dijamin 100% kuar dlm peksa......kalau buku lain tu aku takot x sama n lagi x paham je......sapa ade adik beradik ramai bole la .....sebabnya kalau kakak dia dh abis guna , bole pas kat adik buku rujukan tuh.........cam aku buat ape......nak kira membazir, tidak sama sekali.....ade setengah org mesti kata....*ala x kan duit untuk beli buku rujukan pon nak berkira*.....tapi aku jenis x minat baca di buku rujukan

macam kawan aku.....dia terkejot time aku x dek buku rujukan....walhal dia kelas bawah aku pon ade banyak buku rujukan......hey guys.....x guna lol kalau ade buku rujukan x paham.....btw for my fren yg ade banyak buku rujukan tuh......baca la.....n aku harap kawan aku yg kelas bawah tu dia dah naik kelas.....sebab skang x dapat kabar dia kelas keberapa......kelas bawah pon x semestinya bijak n kelas pertama pon x semesti pandai......kalau kita tanya kelas pertama sama je ngan kelas lain.....cuma kelas lain lambat pickup je.....nak belajar pon kena slow2....kalau laju2 x paham lak......n cikgu aku selalu bandingkan kelas aku ngan kelas last sekali.......ala macam x taw .....cg kata gitu sebab nak bagi kita cemburu,jeles n marah.......bila kita marah,merungut mesti kita akan berubah kan......now i know ape yg cg nak sampaikan......peace yorr

0 comments:

Post a Comment